donderdag 19 december 2013

Hoe kun je het best een kat inpakken voor de kerst?


Ik heb het vanmorgen zelf nog geprobeerd.
Maar hij wilde niet.
Hij wilde gewoon brokjes, zoals elke dag. 
En geen getut met zijn staart, of plakband.

De bibliotheek is er voor vragen. Het maakt ons niet uit wat er gevraagd wordt. Wij zoeken een antwoord en geven dat dan door.

Met dit blog is het hetzelfde. Het geeft antwoord op wat voor vragen dan ook.

Daarom vandaag een antwoord op die voor sommige mensen nijpende en nu ook zo langzamerhand dringende vraag; 
"Hoe kan ik het best een kat inpakken voor de kerst?".

Ja, dat is nog eens wat anders dan een kerststukje maken.

Aan het beantwoorden van deze vraag kunnen veel zinnen besteedt worden. 
Leg de kat in het midden van het papier, natuurlijk met het bedrukte patroon naar beneden.
Knip openingen voor zijn poten.
Knip van tevoren alvast stukjes plakband.

Maar als je alles op moet schrijven heb je al gauw een 50 centimeter tekst.
Een duidelijk instructiefilmpje werkt dan zoveel beter.

Hier staat het filmpje met de beste uitleg. Helder, overzichtelijk. Een goed doordachte stap voor stap handleiding.
Omdat er natuurlijk meerdere manieren zijn staat hier een heel overzicht. 

Zelf vind ik dat je altijd veel leert van filmpjes waarop het allemaal niet zo lukt. Daarom zet ik er zo één hier neer.

Mij heeft het nog niet geholpen, maar vanavond probeer ik het nog een keer. Het is tenslotte nog geen kerst.

Veel plezier, tot de volgende vraag en sterkte, als het niet lukt kunt u altijd dat kerststukje nog eens proberen

Ton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten