donderdag 13 juni 2013

Mannen die van katten in stoelen houden


Buiten zwiept een boompje angstig ver van links naar rechts

Vanmorgen liep ik drie kwartier te leuren met een stapel papier die gefaxt moest worden. Maar nergens was een werkende fax te vinden. Ook niet bij de buren en de buren van de buren.

Het telefoongesprek met de verder best vriendelijke telefoonmevrouw over de vervanging van een DedicatedAccess lijn was lang en redelijk niet na te vertellen. Vooral ook omdat ik eigenlijk niet goed wist wat een DedicatedAccess lijn was. Nu wel trouwens, al ga ik er u niet mee vervelen.

En daartussendoor was er veel papier, en mail en weet ik niet wat. En alles en iedereen had haast.

Dus is het weer zo'n dag dat ik even moet gaan kijken bij de "Cats love Eames" foto's op de website Flickr.

Eames staat voor de ontwerpers Charles en Ray Eames.
Cats staat voor, nou ja, dat kunt u zelf wel invullen.

Heel rustig kan ik daar van worden, van katten in stoelen.
Even dan.

Eens kijken wat voor onnavolgbaar telefoongesprek ik nu weer kan gaan voeren.

En u maar denken dat het in een bibliotheek alleen over boeken ging.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten