donderdag 20 februari 2014

Apps van de Bibliotheek



Apps zijn erg handig, ze zijn snel en gebruiksvriendelijk. Ik heb 2 apps van de bibliotheek op mijn mobiel van de bibliotheek staan. De ene is de Bibliotheek en de ander is Luisterbibliotheek.
Het volgende heb ik even gekopieerd:
Functies van de Bibliotheek App:
- Lenen: in één oogopslag zien welke materialen geleend zijn.
- Alarmeren: via pushberichten weten wanneer items retour moeten.
- Verlengen: materialen direct verlengen.
- Reserveren: materialen direct reserveren.
- Zoeken: zoeken op basis van titel of auteur
- Verlanglijst alle interessante titels opslaan.
- Leden: overzicht van geleende items van gezinsleden of huisgenoten die lid zijn van dezelfde bibliotheek.
- Contact: snel contact met de bibliotheek via email, bellen of navigeren.
Deze heb ik ook op m'n tablet staan.
Bij de Luisterbibliotheek app heb je geen internet nodig om te luisteren en eenmaal gedownload is het boek altijd en overal te beluisteren. Je kunt ook luisteren voor je lijst, makkelijker kan het niet worden gemaakt.
Kijk hier hoe de Luisterbieb app werkt.


Veel woorden hoef ik niet vuil aan te maken: het is makkelijk en altijd bij de hand.
Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten