vrijdag 23 mei 2014

Vrijdag, bezuinigingsbijpraatdag



Vrijdag muziekjesdag lijkt een beetje Vrijdag bezuiningsbijpraatdag te zijn geworden.

Echt heel veel nieuws is er niet om te delen.

Er zijn plannen uitgewerkt, er is met ambtenaren gepraat.
Maar aan de dreigende 40% bezuiniging is nog niets veranderd.
Maandag praten we met de wethouder, over wat de consequenties van de bezuiniging zullen zijn. Daar praat ik u dan volgende week weer over bij.

O ja, en we hebben een mogelijk heel andere ruimte voor de bibliotheek gevonden. Voor als het echt helemaal fout gaat. 

De prijs voor de beste opmerking van de week over de dreigende bezuinigingen gaat naar @fzwaan die op Twitter een mooie zin tikte.

"Probleem is vaak [...] dat politici denken dat als de som klopt, dat het dan ook het goede antwoord is."

Dan toch ook nog even muziekje. Omdat afleiding soms best fijn is.

Lux Lisbon, ik had nooit van ze gehoord voor ze op Twitter iets tegen me zeiden.
Nu gebeurt dat vaker en als je dan wat terug zegt blijft het stil. Twitter is dan niet meer dan een opdringerige poging om jezelf onder de aandacht te brengen.
Maar, dit bandje praatte terug en dus luisterde ik.

Ik vind het fijn klinken. En je kunt het ook nog eens voor helemaal niets downloaden.
In het liedje Get Some Scars zitten ook nog eens mooie, ook wel trieste regels.

Oh, while we're young
let's go out and get some scars
cause when we're older wear
we need them to tell us apart

Ton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten