donderdag 29 augustus 2019

Af/klaar (bijna)


En dan is het opeens af, klaar.
Op maandag 2 september gaat het gemeentehuis in de Binding open.

Dat klinkt ontspannen maar terwijl ik dit tik lopen er overal mensen rond die nog een hoop moeten doen en een bijbehorende blik in de ogen hebben.

Maar, dit is een bibliotheekblog dus de gemeente laat ik even de de gemeente.

Voor de bibliotheekbezoeker veranderen er vanaf 2 september ook een paar dingen.

De bibliotheek gaat vaker open.

Maandag      gesloten
Dinsdag        9.00 - 20.00 uur
Woensdag    9.00 - 20.00 uur
Donderdag   9.00 - 20.00 uur
Vrijdag          9.00 - 20.00 uur
Zaterdag      10.00 - 13.00 uur

De ingang van de Binding is niet meer hier

















Maar hier

















Mocht je onderweg verdwalen dan staat er rechts van het gebouw het wat mallerige bordje dat helemaal bovenaan deze tekst staat. U moet niet naar boven, en ook niet naar de rotonde maar een klein stukje verder en dan naar links. En daar is dan de ingang, niet alleen van het gemeentehuis maar ook van de bibliotheek. Misschien hangen we er voor de duidelijkheid nog een kartonnen bordje onder.

Eenmaal binnen is het meteen linksaf en daar is de bibliotheek weer. Er staan nu nog wat dingen in de weg maar het principe lijkt me duidelijk.
















Het hele verbouwde gebouw wordt de 21ste september geopend. Meer informatie over wat de bibliotheek die dag doet staat hier.

Dat is het dan. De verbouwing is klaar, het is af.
En ik gok dat ik de chaos en de drilboren nog ga missen.

Ton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten