woensdag 27 november 2013

Damages (dvd)

Ik ben meer een kijker van DVD's dan een lezer. Lekker veel afleveringen achter elkaar kijken. Dan wil ik eigenlijk gewoon de hele serie meteen zien.
Ik hou van spannende series; detectives, politieseries maar ook series zoals James Herriot, The Sopranos en Cold Feet vond ik ook leuk om te volgen. Robbie Williams Live at the Albert vind ik ook fijn om te kijken en mee te zingen ☺.
Damages is een Amerikaanse televisieserie waar Ellen Parsons in seizoen 1 een net afgestudeerde advocate is die bij de keiharde advocate Patty Hewes gaat werken. Patty heeft er alles voor over om haar rechtszaken te winnen. Al moet ze hiervoor anderen manipuleren en raken hierdoor familie en vrienden van iedereen in gevaar. Corruptie, samenzweringen en verduisteringen zijn zaken die aan bod komen in de verschillende seizoenen van Damages.
Damages laat niemand ongeschonden.
Het is geen gewone advocatenserie die zich alleen in de rechtbank afspeelt. Het onderzoek en de rest van wat er allemaal omheen gebeurt komt ook aan bod, flashbacks en flashforwards, is het één opgelost dan komt er weer iets anders te voorschijn. Deze wendingen maakt de serie Damages. Ik heb bij deze serie steeds iets van welke kant zal het nu op gaan? Aanrader.
Deze serie kan je reserveren bij de bibliotheek Langedijk voor €0,50 per box.
Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten