woensdag 2 oktober 2019

De bibliotheek staat op Spotify!

Met blijdschap geven wij kennis is misschien wat overdreven maar iets als "Kijk ons nou eens..." dat is er toch wel.

De afgelopen jaren was de bibliotheek één maal per maand te horen op Compleet FM, de lokale radio van Langedijk. Het programma ging over boeken, activiteiten van de bibliotheek, nou ja, ik schreef er wel eens eerder iets over.

Voor de zomer was het opeens voorbij. Zo gaan dingen.
Maar, en ik ben even kwijt hoe het precies gegaan is, er is weer een programma. Nu niet meer alleen op de radio maar ook als best moderne podcast. En die podcast kun je ook nog beluisteren op Spotify.

Verder is er niet veel veranderd. Het programma is nog steeds een vrolijke chaos met gesprekken tussen presentatrice Ria Kostelijk en mijzelf. Over boeken en ... maar dat zei ik al. In de podcast is van de muziek die ik zelf uitkies door rechtenkwesties steeds maar 30 seconden te horen. Maar veel mensen vinden dat best fijn want ik schijn een uiterst irritante muzieksmaak te hebben. Het programma wordt vakkundig aan elkaar geknipt en geplakt door Nico Zwaneveld die na één opname al onvolprezen is.

De eerste aflevering van Mens & Boek, onder meer over het boek De jongens van Nickel van Colson Whitehead staat nu op Spotify (hier).
Mocht je daar niets mee kunnen dan staat de aflevering ook nog hier.

Niet irritant muziekje erbij en op naar de volgende opname.

Ton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten